SEO rozumět nemusíte
Víte co. Každý z nás má své zaměstnání. Každý z nás rozumí tomu svému oboru. Každý z nás nemusí umět věci, které nikdy nestudoval, které nepotřebuje ke své hlavní výdělečné činnosti. Ale každý z nás potřebuje toho druhého https://www.seolight.cz/, který rozumí tomu, čemu my ne.
Pěkný „zamotanec“ slov, viďte?
Je to velmi prosté.
Vezměte si, třeba truhláře, který vyrábí úžasný nábytek a naprosto originální bytové doplňky. Každý by žasl nad tím, jak precizně odvádí práci. Ale má odběratele? Toť otázka. Náš pomyslný truhlář nemá odbyt, představte si to! Je to vůbec možné? A co stránky jeho firmy? Asi je má špatně nastavené.
A to jste se trefili do černého!
A přitom by SEO správu jeho stránky potřebovaly, jako koza drbání!
Jenže to nemůže vědět. Proč by také měl? Zajistil si doménu, kamarád mu tam nasypal informace, fotky, nějaké rádoby marketingové texty, a ono nic. Webové stránky špičkového truhláře vypadají, jako by vůbec nebyly!
Taková škoda, řeknete si. Ale uměli byste takovému truhláři pomoci? Poradit mu, co by měl udělat?
Rozhodně ho nezahlcujte cizími slovy, které se týkají SEO optimalizace, nebo klíčových slov, případně PR článků. Měli byste ho odkázat na společnost, která se touto problematikou nejen zabývá, ale také ji v praxi dokáže realizovat.
Každý ať se drží svého kopyta!
Náš chudák truhlář musí mít jen z tohoto přívalu slov okousané nehty nervozitou, protože mu stojí práce! Nějaké SEO analýzy ho vůbec nezajímají. I když jsou pro jeho prosperitu výsostně důležité!
A věřte, že dělá dobře, když se naplno věnuje jen svému oboru, který perfektně ovládá. Tak by to totiž mělo být! Své webové stránky by tedy měl přenechat těm, kteří se o ně dokonale postarají! Ti svou práci totiž odvedou stejně tak dokonale, jako onen truhlář zase tu svou.
A jak jste na tom Vy se svými webovými stránkami? Plní svou funkci marketingového nástroje? Na provedení SEO optimalizace od skutečných odborníků není nikdy pozdě. Můžete na tom být jen lépe!